De gustibus non est disputandum - próbálkozni azonban szabad

LlamaDalai

Újra blogolunk - beköszönő

2016. január 01. - LlamaD

Kicsit 2006-os érzésem van, mivel körülbelül akkor blogoltam utoljára aktívan, a szép emlékű korábbi blogomon.

Akkor leginkább napi aktuális történéseket foglaltam össze a posztjaimban, és olyan elhivatott voltam, hogy egy hosszabb kocsmázás után is képes voltam leülni és kibogozhatatlan dolgokat összeirkálni. Sikere volt valamennyi, volt hogy odajöttek hozzám az egykori évfolyamtársaim közül, hogy tetszik a blog. Régen volt.

Ezen az új felületen kevésbé leszek aktuális, inkább csapongani kívánok a témák között, ami éppen megfog, aztán majd idővel kialakul hogy mire is kerül majd a fókusz. Lesznek itt olvasmányélmények, kisautókkal, barkácsolással és egyéb random posztok.

Mivel év eleje van, arra gondoltam először pár évértékelő posztot rakok ki.

Fogyasszátok egészséggel!

A bejegyzés trackback címe:

https://llamadalai2.blog.hu/api/trackback/id/tr398219908

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása