De gustibus non est disputandum - próbálkozni azonban szabad

LlamaDalai

Helyzetjelentés!

...élünk még, csak kicsit máshol, máshogy

2017. augusztus 24. - LlamaD

Hát igen, eltelt egy év, és nem került fel új bejegyzés.

Részben az én hibám, részben a körülményeké. Kiköltöztünk vidékre lassan egy éve. Azt nem mondanám, hogy minden időmet elviszi, mert ez így ilyen formában nem lenne igaz, de az utazással és a melóval azért elég sok elmegy, itthon már nincs kedvem nagyon gép előtt ülni. Jó, már korábban feladtam valamivel :).

Ráálltam az instagramra, mint platformra, ahova könnyebb tartalmat gyártani. Persze a tartalomgyártás formájához idomult a tartalom is. Leginkább söröket fotózom, maradt mellette a kisautó, az olvasás, és alkalmanként némi geek tartalom. Különösebben nem bonyolult megtalálni az oldalam (itt elérhető ha a blog nevéből nem megfejthető :) ).

Olvasni továbbra is olvasom viszonylag sokat, de nem mérhető a 2015-ös évhez az idei teljesítményem sem. Emellett megnőtt a podcast fogyasztásom.

Ajánlanám is egyből az IDDQD retró játék/geek blog Checkpoint című podcast-jét, ahol Stöki és Grath vesz górcső alá régi játékokat (Checkpoint mini) és veséz ki különböző geek kompatibilis témákat (Checkpoint). Nagyon érdekes témákat dolgoztak már fel, érdemes annak is szemezgetni, aki nem csak a retró játékokra kíváncsi - volt már többek között szó különböző fejlesztő stúdiók vagy platformok/gépek történetéről, de robotikáról és flipperekről is.

A második podcast, ami szerintem csak nekem újdonság, az a Space Bar Podcast. Itt Flash, Chev és Morgan a műsorvezető - bár műsornak nem nevezném, ahogy ők is elmondták leginkább csak beszélgetnek sci-fi filmekről, sorozatokról, könyvekről, vagy bármiről, ami a science fiction témaköréhez kapcsolódik. Legyen az cyber biztonságtechnika, csillagászat, fizika vagy bármi. Nagyon sokszor nem értek egyet az elhangzottakkal, de ez nem gond, mert nem is kell egyetértenünk mindenben - és az külön jó, hogy ők sem értenek mindenben egyet, és ezért is érdemes hallgatni őket. Hatalmas lemaradásom van, mivel időrendi sorrendben haladok a részekkel, és még évekkel le vagyok maradva :(.

A harmadik és utolsó podcast amit kiemelnék az A Hiányzó Darab, ami a gyűjtőszenvedéllyel és a gyűjtőkkel foglalkozik. Itt empe és Runyai Gábor (Runyai stúdió) viszi a stafétabotot, és különböző gyűjtőkkel beszélgetnek az általuk gyűjtött dolgokról, és magáról a szubkultúráról amit képviselnek. Volt már szó szintetizátor gyűjtésről, transformers gyűjtésről (ennek hatására kattantam rá megint a TF figurákra, vettem is párat), de az elektromos cigikről és a gyűjtés pszichológiai oldaláról is. Széles merítés. Az egyetlen gond, hogy nagyon lassan kerülnek fel posztok. Amikor pedig már azt hiszem hogy nem is lesz újabb, akkor felkerül egy.

Emellett egész sok időm megy el itthon xboxozással, próbálom feldolgozni a játékokat, amiket összehordtam/ajándékba kaptam, de lassan haladok, mert szeretem 100%-ra megcsinálni ezeket is - achievmentekkel együtt. Most éppen az Assassin's Creed sorozatot nyomom, majd jön valamikor a Dead Space illetve a Mass Effect sorozat. Kiegészítve GTA V-el. Ennyi idő a világon nincs :).

Utazásaim elmaradhatatlan kelléke a Madden Mobile NFL '18, immáron 3. éve nyúzom, évről építve szépítve a csapataim, grindolva a cuccokat, és második éve tolom a ligánk szekerét, most már mint admin. Csak ajánlani tudom azoknak, akik szeretik az amerikai futballt.

Ennyit mostanra, mert lassan feküdni kell, hogy holnap frissen s kipihenten menjek a gyárba :).

Legközelebb egy Reading Challenge poszttal érkezem (elég nehéz lesz felidézni miről mit gondoltam amikor olvastam, de majd megerőltetem magam), remélhetőleg még a héten. Vagy még idén...

A bejegyzés trackback címe:

https://llamadalai2.blog.hu/api/trackback/id/tr1612777464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása